POMOC

Firma Voice se jako výhradní distributor zastoupených značek na území České republiky snaží, aby byli klienti se zakoupenými produkty v naší autorizované prodejní síti po všech stránkách spokojeni.

Poradenskou podporu po zakoupení zboží lze získat u každého autorizovaného prodejce, nebo se kontaktovat s našim oddělením Pomoci.

Jestliže budete mít v průběhu instalace či samotného užívání otázky či pochybnosti ohledně obsluhy produktu z nabídky firmy Voice, v prvé řadě:
- zkontrolujte popis v návodu k použití, přiložený k zařízení,
- jestliže máte pochybnosti spojené s obsluhou/ustavením zařízení, které jste nenalezli v návodu k použití, doporučujeme Vám kontaktovat prodejce v místě nákupu zařízení,
- v případě, že se Vám nepodařilo vyřešit problém v místě nákupu zařízení, kontaktujte prosím naše oddělení Pomoci.

S oddělením pomoci je možno se kontaktovat v pracovní dny (Po – Pá, 8 – 16:30) na telefonním čísle +420 723 207 562.

Naši specialisté se budou vždy v maximální míře snažit pomoci Vám s řešením Vašeho problému. Jestliže nebude možné vyřešit problém samostatně, doporučujeme Vám kontaktovat náš Servis.

SERVIS

Oddělení obsluhy servisu je zajištěno v pracovních dnech od 8 do 16:30 hodin na telefonním čísle +420 723 207 562, nebo prostřednictvím e-mailu:office@voice-audio.cz.
Každý produkt zaslaný do servisu je nutné opatřit vyplněným reklamačním protokolem, který obsahuje všechny důležité informace, ulehčující zaměstnancům servisu opravu a následný kontakt s majitelem zařízení. Formulář protokolu ke stažení níže.

SOUBORY KE STAŽENÍ

Reklamační protokol
Facebook